Predstavitev Mreže Izvorno slovensko na sejmu Alpe-Adria v Ljubljani
31. januar - 3. februar 2024 - Prva javna predstavitev Mreže teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po modelu Izvorno slovensko (krajše Mreža Izvorno slovensko) je potekala na sejmu Alpe-Adria na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.
Člani Mreže Izvorno slovensko so na skupnem razstavnem prostoru v Marmorni dvorani /
B obiskovalcem predstavljali certificirano ponudbo:
- pridelke in živilske ter rokodelske izdelke,
- jedi in pijače, postrežene na gostinski način,
- nastanitvene kapacitete,
- gastronomskein druge prireditve,
- vodena doživetja
- ambasadorje TKBZ po MIS,
ki je vključena v teritorialne kolektivne blagovne znamke vzpostavljene po modelu Izvorno
slovensko:
- Belokranjsko,
- Blejski lokalni izbor,
- Bohinjsko,
- Brežice izbrano,
- Dobrote Dolenjske,
- Idrija izbrano,
- Iz Doline Soče,
- Jeruzalem Slovenija,
- Naše najboljše,
- Okusiti Laško,
- Okusi Rogle,
- Sevnica premium,
- Srce Slovenije,
- Vrhunsko Kranjska Gora.
V petek, 2. februarja, ob 10.00, pa je v dvorani Urška 3+4 potekalo predavanje z
naslovom Pomen certificiranja za razvoj kakovosti destinacije.
Razvoj in povezovanje teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po modelu
Izvorno slovensko (TKBZ po MIS) so predstavili:
- Klemen Langus, direktor Turizma Bohinj, predsednik Mreže TKBZ po modelu Izvorno
slovensko - prof. dr. Janez Bogataj, častni predsednik Akademije Izvorno slovensko
- dr. Tanja Lešnik Štuhec, ProVITALd.o.o., avtorica modela Izvorno slovensko in članica
Akademije Izvorno slovensko - dr. Jana Vilman, članica Akademije Izvorno slovensko
- Maja Pančur, koordinatorica Mreže TKBZ po MIS
- mag. Ilona Stermecki, Pohorje Tours, članica Akademije Izvorno slovensko
Pri tem so poudarili, da so teritorialne kolektivne blagovne znamke orodje razvoja in
trženja destinacij z jasno vizijo prihodnosti, podkrepljeno s strateškimi razvojnimi in
trženjskimi cilji, ukrepi in aktivnostmi. In predstavili, kako celovito povezani deležniki z
namenom ustvarjanja visokokakovostne ponudbe območja gradijo prepoznavno lokalno
dodano vrednost gastronomije destinacije.